Welcome To Mebets88.com

Search

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិច អ្នកភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិច

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិច អ្នកភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត គេហទំព័រភ្នាល់ដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់ កីឡាអេឡិចត្រូនិច esports ដូចដែលយើងរាយបញ្ជីអ្នកភ្នាល់អនឡាញដ៏ល្អបំផុតរបស់ចក្រភពអង់គ្លេសពីការផ្តល់ជូនការចុះឈ្មោះដ៏ល្អបំផុតទៅកាន់ទីផ្សារ និងហ្គេមដ៏ល្អបំផុត ។

ហ្គេម កីឡាអេឡិចត្រូនិច បង្កើតបានជាផ្នែកដែលរីកចម្រើនឥតឈប់ឈរនៃទីផ្សារបច្ចុប្បន្នដែលអ្នកភ្នាល់នៅចក្រភពអង់គ្លេសផ្តល់ជូន ហើយប្រជាប្រិយភាពរបស់ពួកគេកាន់តែរឹងមាំ និងកាន់តែខ្លាំង។
គេហទំព័រភ្នាល់ផ្តល់ជូននូវទីផ្សារផ្សេងៗគ្នាជាច្រើននៅលើ esports ហើយមានការប្រកួតវីដេអូហ្គេម និងការប្រកួតផ្សេងៗជាច្រើនដែលអាចភ្នាល់បាន។ មួយចំនួនដែលពេញនិយមបំផុតរួមមាន Fifa, Call of Duty, League of Legends និង Counter Strike: Global Offensive។

ការកើនឡើងនៃការភ្នាល់កាស៊ីណូ Esports មានភាពខុសប្លែកគ្នា ហើយគ្មានអ្វីនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះដើម្បីបង្ហាញពីការថយចុះនៅពេលណាមួយនោះទេ។ មិនគួរឱ្យជឿទេ Esports មានគោលដៅដើម្បីលុបបំបាត់កីឡាប្រកួតប្រជែងបែបប្រពៃណីដូចជា Formula 1 ក្នុងឆ្នាំ 2023 ហើយអ្នកលេងកំពុងទទួលបានសំណងកម្រិតបាល់ទាត់ Premier League រួចហើយ។

ការកើនឡើងនៃការផ្សាយកីឡាអេឡិចត្រូនិចតាមអ៊ីនធឺណិតគឺជាកត្តាមួយផ្សេងទៀតនៅក្នុងប្រជាប្រិយភាពរបស់ កីឡាអេឡិចត្រូនិច។ អ្នកគាំទ្រមកពីជុំវិញពិភពលោកអាចមើលសកម្មភាពនេះកើតឡើងក្នុងពេលជាក់ស្តែង ដោយសារវេទិកាដូចជា Twitch និង YouTube។ សក្ដានុពលនេះត្រូវបានគេប្រើប្រាស់យ៉ាងរហ័ស ហើយអ្វីដែលធ្វើឱ្យការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មស្ទ្រីមមានភាពទាក់ទាញនោះគឺអ្នកប្រើប្រាស់មើលច្រើនម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃៗ។

គ្មានផ្លូវដឹងថាដំណាក់កាលបន្ទាប់ក្នុងការវិវត្តន៍របស់កីឡាអេឡិចត្រូនិចនឹងទៅជាយ៉ាងណានោះទេ។ អ៊ីនធឺណិតបានអង្រួនការលេងហ្គេមក្នុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1990 ដូចដែលវាបានធ្វើឱ្យកក្រើកអ្វីៗផ្សេងទៀតដែលមនុស្សធ្វើ។ អ្នកលេងអាចចូលភ្លាមៗ ហើយលេងជាមួយអ្នកដទៃមកពីជុំវិញពិភពលោក។ មនុស្សមានទំនាក់ទំនងច្រើនជាងអ្វីដែលពួកគេធ្លាប់មាន ហើយហ្គេមដែលមានអ្នកលេងច្រើនដូចជា កីឡាបាល់ទាត់បាននាំអ្នកលេងហ្គេមរាប់ពាន់នាក់ដែលមិនធ្លាប់ជួបផ្ទាល់។

របៀបលេងកីឡាអេឡិចត្រូនិក កីឡា Esports ឥឡូវនេះគឺជាឧស្សាហកម្មដ៏ធំមួយ និងកំពុងពង្រីកយ៉ាងឆាប់រហ័ស យោងតាមស្ថិតិ ប្រាក់ចំណូលរបស់ Esports បានកើនឡើងលើសពី 1 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2019 ហើយត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកើនឡើង 79 ភាគរយនៅឆ្នាំ 2023នេះ។ នៅអាស៊ីវាជាទីផ្សារដ៏ធំបំផុតនាពេលបច្ចុប្បន្ន ។ក៏ដូចជាអភិវឌ្ឍជំនាញផលិតវីដេអូ ដើម្បីឱ្យក្រុមអាចផ្សាយផ្ទាល់ការប្រកួតរបស់ពួកគេតាមអ៊ីនធឺណិត។

-យោងតាម ​​High School Esports League សិស្សានុសិស្សមកពីវិទ្យាល័យជាង 500 បានចូលរួមប្រកួតប្រជែងក្នុងការប្រកួតរបស់ពួកគេចាប់តាំងពីវាត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2014។
-League of Legends ដែលជាហ្គេមពេញនិយមបំផុតមួយនៅក្នុង esports បានរាយការណ៍ថាពួកគេមានក្លឹបសកម្មនៅក្នុងមហាវិទ្យាល័យ និងសាកលវិទ្យាល័យជាង 750 ដែលឈានដល់ប្រមាណ 80% នៃចំនួនប្រជាជនដែលមានការអប់រំខ្ពស់។

-មហាវិទ្យាល័យ និងសាកលវិទ្យាល័យជាង 35 ឥឡូវនេះផ្តល់អាហារូបករណ៍ដល់អត្តពលិកសិស្ស esports ដែលទទួលស្គាល់ដោយសមាគមជាតិនៃ Collegiate eSports។
-ទីផ្សារកីឡាអេឡិចត្រូនិកមានតម្លៃជិត 700 លានដុល្លារ។
-អ្នកទស្សនាកីឡា Esports ឈានដល់ 385 លាននាក់នៅទូទាំងពិភពលោក។

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិច ជាអ្វី?

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិច គឺជា esports ប្រភេទការប្រកួតវីដេអូហ្គេម ជាធម្មតាការប្រកួតពីព្រឹត្តិការណ៍វីដេអូហ្គេមមានអ្នកលេងច្រើននៅទូទាំងពិភពលោក រវាងអ្នកលេងអាជីព មិនថាជាបុគ្គល ឬជាក្រុមនោះទេ។ ទោះបីជាការប្រកួតដែលបានរៀបចំគឺជាលក្ខណៈនៃវប្បធម៌វីដេអូហ្គេមតាំងពីយូរយារណាស់មកហើយ ប៉ុន្តែពួកគេភាគច្រើនជាអ្នកស្ម័គ្រចិត្ត។ តើកាស៊ីណូ កីឡាអេឡិចត្រូនិច គឺជាអ្វី? តើគោលបំណងអ្វីសម្រាប់អ្នកលេងល្បែងកាស៊ីណូ ឬអ្នកចូលចិត្តកីឡាអេឡិចត្រូនិច ហើយតើការប៉ុនប៉ងអ្វីខ្លះត្រូវបានធ្វើឡើងដោយកាស៊ីណូ និងអ្នកផ្តល់សេវាកីឡាអេឡិចត្រូនិច ដើម្បីបង្រួបបង្រួមឧស្សាហកម្មទាំងពីរនេះឱ្យចូលគ្នា និងផ្តល់ការផ្សព្វផ្សាយទូលំទូលាយនៅទូទាំងពិភពលោក?

ភ្នាល់កីឡាអេឡិចត្រូនិក ឥឡូវនេះវាគឺជាឧស្សាហកម្មដ៏ធំមួយ និងកំពុងពង្រីកយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ យោងតាមស្ថិតិ ប្រាក់ចំណូលរបស់វាបានកើនឡើងលើសពី 1ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2019 ហើយត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកើនឡើង 79 ភាគរយនៅឆ្នាំ 2022។ របៀបលេងកីឡាអេឡិចត្រូនិក នៅអាស៊ីបច្ចុប្បន្នវាគឺជាទីផ្សារដ៏ធំបំផុត ដោយសហរដ្ឋអាមេរិកស្ថិតនៅលំដាប់ទីពីរ ហើយអឺរ៉ុបក៏មិនចាញ់គ្នាប៉ុន្មានដែរ។ នៅពេលអ្នកពិចារណាអំពីចំនួនប្រាក់ដែលចូលមកតាមរយៈការភ្នាល់ វាជាការងាយស្រួលក្នុងការមើលឃើញថាហេតុអ្វីបានជាវាគឺជាឧស្សាហកម្មដ៏គួរឱ្យរំភើបនិងគួរអោយចាប់អារម្មណ៍។

រហូតដល់ចុងឆ្នាំ 2000 នៅពេលដែលអ្នកលេងល្បែងអាជីពបានចាប់ផ្តើមចូលរួម និងកំណើននៃអ្នកទស្សនាពីព្រឹត្តិការណ៍ទាំងនេះតាមរយៈការផ្សាយផ្ទាល់បានកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំង។ កីឡាអេឡិចត្រូនិចបានក្លាយជាផ្នែកមួយដ៏លេចធ្លោនៃឧស្សាហកម្មវីដេអូហ្គេម។ នៅទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 2010 ដោយមានអ្នកបង្កើតហ្គេមជាច្រើនបានរចនាយ៉ាងសកម្ម និងគាំទ្រការប្រកួត និងព្រឹត្តិការណ៍ផ្សេងៗទៀត។

នៅចុងឆ្នាំ 2010 វាត្រូវបានគេព្យាករណ៍ថានឹងមានអ្នកទស្សនាសរុបចំនួន 454 លាននាក់ ជាមួយនឹងប្រាក់ចំណូលលើសពី មួយពាន់លានដុល្លារ ដោយប្រទេសចិនមានចំនួន 35% នៃប្រាក់ចំណូលពីកីឡាអេឡិចត្រូនិច សកលនៅឆ្នាំ 2020 ។ ជាពិសេស YouTube និង Facebook កាន់តែមានសារៈសំខាន់ក្នុងទីផ្សារនៃការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិច។ អ្នកលេងល្បែងជាស្ត្រីក៏បានចូលរួមក្នុងការប្រកួតបានផងដែរ ទោះបីជាការពិតដែលថាអ្នកទស្សនាមានប្រហែល 85 ភាគរយជាបុរស និង 15 ភាគរយជាស្ត្រី អ្នកទស្សនាភាគច្រើនមានអាយុចន្លោះពី 18 ទៅ 34 ឆ្នាំ។

កីឡាអេឡិចត្រូនិច ទទួលបានប្រជាប្រិយភាព និងកេរ្តិ៍ឈ្មោះជាលើកដំបូងនៅក្នុងអាស៊ី ដោយមានច្រើនសន្ធឹកសន្ធាប់។ ការរីកចម្រើននៅក្នុងប្រទេសចិន និងកូរ៉េខាងត្បូង ដែលជាក្រុមហ៊ុនចុងក្រោយដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណអ្នកលេងអាជីពតាំងពីឆ្នាំ 2000។ បើទោះបីជាមានឧស្សាហកម្មវីដេអូហ្គេមដ៏សំខាន់ក៏ដោយ ក៏អាជីវកម្មមួយនេះរបស់ប្រទេសជប៉ុនមានការអភិវឌ្ឍន៍តិចតួច ដោយសារការប្រឆាំងល្បែងស៊ីសងដ៏តឹងរ៉ឹងរបស់ប្រទេសនេះ ដែលហាមប្រាមការប្រកួតហ្គេមអាជីពដែលមានការបង់ប្រាក់។ ក្រៅពីនៅអាស៊ីកីឡាប្រភេទនេះ មានការពេញនិយមនៅក្នុងទ្វីបអឺរ៉ុប និងអាមេរិក ជាមួយនឹងការប្រកួតប្រជែងក្នុងតំបន់ និងអន្តរជាតិដែលធ្វើឡើងនៅក្នុងប្រទេសទាំងពីរ។

កីឡាអេឡិចត្រូនិច មានប្រយោជន៍ទេសម្រាប់មនុស្សជំនាន់ថ្មី

និមិត្តសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិច មានប្រយោជន៍ទេសម្រាប់មនុស្សជំនាន់ថ្មី កីឡាអេឡិតត្រូនិចជាអ្វី សព្វថ្ងៃនេះ មនុស្សប្រើ បច្ចេកវិជ្ជា ផ្សេងៗ ដើម្បីជួយពួកគេ រៀនធ្វើការ ទំនាក់ទំនង និងមានភាព សប្បាយរីករាយ ។
ការប្រើប្រាស់ បច្ចេកវិទ្យា សម្រាប់ ការកម្សាន្ត នឹងមានច្រើន ទម្រង់ដូចជា មើលកុន ស្តាប់ចម្រៀង លេងហ្គេម ហើយអ្វីដែល សព្វថ្ងៃនេះ មនុស្ស ពេញនិយមនិងប្រើប្រាស់ ដើម្បីបំបាត់ភាពតានតឹង ច្រើននោះ គឺការលេងហ្គេម ព្រោះហ្គេម អាចលេង បានគ្រប់វ័យ ។

លេងជាមួយគ្នាដើម្បីសង្គមលេងគ្រួសារការលេង ជាមួយមិត្តភ័ក្តិ គឺជា សកម្មភាពមួយ ដែលអាចត្រូវបាន ប្រើដើម្បី សម្រាក ពេលទំនេរ របស់អ្នក បានយ៉ាងល្អ ។ តែឥឡូវលេងហ្គេម វាមិនមែន គ្រាន់តែជា
ការលេងហ្គេម កីឡាអេឡិតត្រូនិច ដ៏ពេញនិយម សម្រាប់ ភាពសប្បាយរីករាយ និងការ សម្រាកកាយ ។

ការលេងហ្គេម សព្វថ្ងៃ អាចជាអាជីព ។ ព្រោះថា ការលេងហ្គេម មានការប្រកួត ប្រជែង ហើយអ្នក លេងហ្គេម នឹងមកប្រកួត ប្រជែង យករង្វាន់ហៅថា កីឡាអេឡិចត្រូនិក ដែលមនុស្ស ជាច្រើន ប្រហែលជាឆ្ងល់ ។ តើអ្វីទៅជា កីឡាអេឡិច ត្រូនិក ?ថ្ងៃនេះយើង នឹងស្វែងយល់ ។

អ្វីទៅជា eSports បើខ្ញុំត្រូវឆ្លើយ វាជាប្រភេទ កីឡាអេឡិចត្រូនិក ។ អក្សរកាត់ពីពាក្យ (Electronic Sports) គឺជាកីឡាអេឡិចត្រូនិក ដែលកំពុង ពេញនិយម នៅជុំវិញពិភពលោក ។ មានទាំងប្រភេទ បុគ្គលនិងក្រុម ។ ដែលជាការកែលម្អ ពីការលេង ហ្គេមដើម ដែលត្រូវតែ ប្រកួត ប្រជែង ដើម្បីជ័យជំនះ ក្នុងនោះកីឡានេះ កើតចេញពីការផ្លាស់ប្តូរ បច្ចេកវិទ្យា ។

ការបង្កើតក្រុម ឲ្យមានការប្រកួត ប្រជែង មិនឈប់ត្រឹមតែ កីឡាធម្មតា ប៉ុណ្ណោះ ។ ប៉ុន្តែក៏នៅក្នុង ឧស្សាហកម្ម ហ្គេមផងដែរ ។ ដែលរួមមាន អត្តពលិក ឧបករណ៍កីឡា (កណ្តុរ ក្តារចុច កាស។ បច្ចុប្បន្ននេះ មានក្រុមកីឡា ជាច្រើន និងការប្រកួត eSports លើឆាក អន្តរជាតិដូចជា ការប្រកួត World Cyber Games championship ដែលអាច ប្រៀបធៀបទៅនឹង ការប្រកួតកីឡាអូឡាំពិក ។

និងច្រើនទៀត កម្មវិធីទាំងនេះមានអ្នកចូលរួមច្រើន។ ហើយសកម្មភាពនេះ បានក្លាយជាវេទិកា សម្រាប់កីឡាករ កីឡាការិនី និងយុវជន ជួបជុំគ្នាសាកល្បងថ្វីដៃ ក្នុងគោលបំណងបង្កើតចំណង មិត្តភាព បង្កើនសមត្ថភាព និងទទួល យកភាព សប្បាយរីករាយ ជាមួយប្រជាជនកម្ពុជា ។ សូមបញ្ជាក់ថា កម្មវិធីនេះ ពិតជាធ្វើឲ្យអ្នកចូលរួមរំភើបសប្បាយរីក ហើយព្រមទាំងមាន ឱកាសទទួលបានរង្វាន់ជាច្រើន ផងដែរ ។