របៀបលេង Snooker មានច្បាប់ប្រកួតគួរឲ្យចាប់អារម្មណ៏
របៀបលេង Snooker វាជាកីឡាមួយប្រភេទទៀតដែលគេហទំព័រ ស្នុកឃ័រប៉ុកបីយែ អនុញ្ញាតអោយភ្នាល់តាមអនឡាញសព្វថ្ងៃនេះ និងមានទម្រង់ភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នាដើម្បីជ្រើសរើស វាពិតជាពេញចិត្តអ្នកស្រលាញ់ស្នុកឃ័រ ។ ប្រសិនបើអ្នកជាអ្នកគាំទ្រដ៏ធំនៃស្នុកឃ័រ អ្នកមិនគួរខកខានឱកាសរកលុយ ពីគេហទំព័រ ufabet តាមមធ្យោបាយណាមួយឡើយ ។
ស្នុកឃ័រគឺជាប្រភេទកីឡាមួយទៀត ដែលមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងទូលំទូលាយ នៅជុំវិញពិភពលោក ការចុះឈ្មោះការប្រកួតនឹងត្រូវលេងនៅលើតុ ឬតុប៊ីយ៉ា នឹងមានរន្ធចំនួន 6 នៅលើតុ ។ ឧបករណ៍លេងសំខាន់ៗនឹងមានដំបងស្នូកឃ័រ និងបាល់ស្នុកឃ័រ ។ ច្បាប់នៃការប្រកួតនឹងមានដូចខាងក្រោម៖
- នឹងមានបេក្ខនារីចំនួន 2 ចូលរួមប្រកួតប្រជែង ។
- អ្នកលេងត្រូវតែប្រើដំបងស្នុកឃ័រដើម្បីចាក់បាល់ពណ៌ស ដើម្បីឱ្យវាប៉ះនឹងបាល់ពណ៌ផ្សេងទៀត ដើម្បីចូលទៅក្នុងរន្ធសម្រាប់ពិន្ទុដែលត្រូវរាប់ ។
- អ្នកលេងត្រូវតែដាក់បាល់ស្នុកឃ័រពណ៌ក្រហម ចូលទៅក្នុងរន្ធជាមុនសិន ដើម្បីអាចជ្រើសរើសភ្នាល់លើពណ៌ផ្សេងទៀតនៃបាល់ស្នុកឃ័រ អ្នកត្រូវតែភ្នាល់ជំនួសពណ៌ក្រហម ជាមួយពណ៌ផ្សេងទៀតរហូតដល់ពណ៌ក្រហមទាំងអស់បាត់ ។
- ប្រសិនបើបាល់នៃពណ៌ផ្សេងទៀតត្រូវបានចាក់ចូលទៅក្នុងរន្ធនោះ ពណ៌នោះត្រូវតែរើស ហើយដាក់នៅកន្លែងដែលបានកំណត់ រហូតដល់ក្រហមបាត់ ។
- នៅពេលដែលបាល់ពណ៌ក្រហមទាំងអស់បាត់ បាល់ពណ៌ផ្សេងទៀតត្រូវតែដាក់ ក្នុងហោប៉ៅតាមលំដាប់ដូចខាងក្រោមៈ លឿង > ទឹកក្រូច > បៃតង > ត្នោត > ខៀវ > ផ្កាឈូក > ខ្មៅ ។
- កុំអនុញ្ញាតឱ្យបាល់ស្នុកឃ័រពណ៌សចូលក្នុងរន្ធ ប្រសិនបើអ្នកបរាជ័យក្នុងការដាក់ពណ៌សនៅក្នុងរន្ធ អ្នកនឹងបាត់បង់ពិន្ទុទៅគូប្រកួតរបស់អ្នក ។
- ប្រសិនបើអ្នកលេងភ្នាល់ចូលទៅក្នុងរន្ធ ត្រូវតែបន្តលេងរហូតដល់ការភ្នាល់មិនចូលទៅក្នុងរន្ធ ដើម្បីប្តូរឲ្យភាគីផ្ទុយបន្តចាក់ ។
- នៅពេលដែលអ្នកលេងដាក់បាល់ខ្មៅចុងក្រោយចូលទៅក្នុងរន្ធ ។ បើខាងណាមានពិន្ទុច្រើនជាងគេនឹងឈ្នះការប្រកួត ។
- តើនឹងមានស៊ុមប៉ុន្មានក្នុងការប្រកួតមួយ? អាស្រ័យលើការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ម្ចាស់វត្ថុ ។
ស្នុកឃ័រកាស៊ីណូ គឺជាកីឡាភ្នាល់ Snookerដ៏ពេញនិយមមួយ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាជាយូរមកហើយ ។ កន្លងមកមានកីឡាករកម្ពុជា ដែលជាប់លេខ១ក្នុងពិភពលោកដូចជា Tong Setchoi ឬ Watan ដែលធ្លាប់ហាត់ស្នុកឃ័រនៅប្រទេសកម្ពុជា ។ យុវជនជាច្រើនមានការយកចិត្តទុកដាក់ និងចូលចិត្តលេងស្នុកឃ័រ មានផ្នែកបន្ថែមទាំងកម្រិតសាសនា និងវិជ្ជាជីវៈ ។ ស្នុកឃ័រអនឡាញគឺជាហ្គេមមួយផ្សេងទៀតរបស់ ufabet មានច្បាប់ភ្នាល់ស្នុកឃ័រតាមអ៊ីនធឺណិត គឺសាមញ្ញណាស់ដែលអ្នកលេងល្បែង ភាគច្រើនយកចិត្តទុកដាក់ ។
វិធីសាស្រ្តភ្នាល់មិនស្មុគស្មាញទេ មានតែសមាជិកទេដែលដឹង និងយល់ពីការរាប់ពិន្ទុស្នុកឃ័រ ។ សមាជិកនឹងអាចជ្រើសរើសភ្នាល់លើស្នូកឃ័រអនឡាញភ្លាមៗ ។ តោះរៀនពីច្បាប់នៃការដាក់ពិន្ទុ និងរាប់ក្នុងស្នូកឃ័រដោយវិធីងាយៗ និងរហ័ស ។ ពីមុនសមាជិកធ្លាប់ភ្នាល់លើស្នុកឃ័រអនឡាញជាមួយ ufabet ។ ហ្គេមស្នុកឃ័រត្រូវបានបែងចែក ជាពីរផ្នែកនៃការប្រកួត ។ កន្លែងដែលភាគីម្ខាងបោះបាល់ស្នុកឃ័រចូលទៅក្នុងរន្ធ ហើយឈ្នះការប្រកួតដោយរកបានពិន្ទុបន្ថែម ។ វានឹងមានបាល់ស្នុកឃ័រសរុបចំនួន 24 នៅក្នុងតារាង ហើយពណ៌នៃបាល់នឹងត្រូវបានគណនា ។
របៀបលេង Snooker តាមពណ៌នីមួយៗ
របៀបលេង Snooker មានបាល់ស្នូកឃ័រចំនួន 22 គ្រាប់ក្នុង 8 ពណ៌ ដោយពណ៌នីមួយៗមានចំណុចខុសៗគ្នា ។ ប្រសិនបើអ្នកលេងភ្នាល់ លើពណ៌ណាមួយចូលទៅក្នុងរន្ធ វានឹងបន្ថែមពិន្ទុទៅអ្នកលេងនោះ តាមពណ៌ដែលគេភ្នាល់ ។ តោះមើលថាតើពណ៌នីមួយៗ មានប៉ុន្មានពិន្ទុដូចខាងក្រោម៖
- ស – បាល់សរ 1 គ្រាប់នេះគ្មានពិន្ទុ ប្រសិនបើពណ៌សចូលទៅក្នុងរន្ធ វានឹងបាត់បង់ពិន្ទុទៅគូប្រកួត
- ក្រហម – ១៥ គ្រាប់ ១ ពិន្ទុ
- ពណ៌លឿង – 1 គ្រាប់ 2 ពិន្ទុ
- បៃតង – 1 គ្រាប់ 3 ពិន្ទុ
- ពណ៌ត្នោត – 1 គ្រាប់ 4 ពិន្ទុ
- ពណ៌ខៀវ – 1 គ្រាប់ 5 ពិន្ទុ
- ពណ៌ផ្កាឈូក – 1 គ្រាប់ 6 ពិន្ទុ
- ខ្មៅ – ១ គ្រាប់ ៧ ពិន្ទុ
ការភ្នាល់ស្នុកឃ័រ នៅពេលភ្នាល់អ្នកមិនគួរប្រថុយច្រើនពេកទេ ប្រសិនបើអាចធ្វើបាន សូមរកមើលជម្រើសដែលប្រាក់ ត្រូវបានចែកចាយសម្រាប់ការភ្នាល់នីមួយៗ ។ នៅក្នុងជម្រើសនិងតម្រូវការ របស់អ្នកលេងល្បែងនីមួយៗ គឺតែងតែចង់ឈ្នះនិងទទួលប្រាក់រង្វាន់ ។ អ្នកគួរតែសិក្សាការផ្តល់ជូន សម្រាប់ធាតុជាក់លាក់ និងរឹមសម្រាប់កីឡានេះពីកាស៊ីណូអនឡាញផ្សេងៗគ្នា ដើម្បីជ្រើសរើសជម្រើសដែលអ្នកចង់បាន ។ គោលការណ៍សម្រាប់បង្កើតហាងឆេងនៅកាស៊ីណូអនឡាញ គឺជាសកលសម្រាប់កីឡាភាគច្រើន ។
កាស៊ីណូអនឡាញជាធម្មតាមានផ្នែកវិភាគទាំងមូល ដែលកំណត់ហាងឆេងលើការឈ្នះ ឬលទ្ធផលជាក់លាក់នៃព្រឹត្តិការណ៍ដែលបានជ្រើសរើស ការគណនាហាងឆេងជាធម្មតា ផ្អែកលើការរួមបញ្ចូលគ្នានៃគោលការណ៍វិភាគ ។ ការសិក្សាស្ថិតិ និងការវិភាគអាកប្បកិរិយា យោងតាមយោបល់របស់អ្នកលេងផ្សេងទៀត តម្លៃហាងឆេងនឹងផ្លាស់ប្តូរ នៅពេលដែលប្រូបាប៊ីលីតេនៃព្រឹត្តិការណ៍ផ្លាស់ប្តូរ ឬក្នុងករណីផ្ទុកធាតុ ។ ថ្មីៗនេះ មុខងារការដកប្រាក់បានក្លាយជាការពេញនិយម ជាពិសេសក្នុងចំណោមអ្នកលេងល្បែង ។ នេះគឺដោយសារតែវាជាឱកាសត្រឹមត្រូវ ដើម្បីកាត់បន្ថយកម្រិតនៃកំហុស ។
នេះធ្វើឱ្យយុទ្ធសាស្ត្ររួមកាន់តែមានភាពបត់បែន ដូច្នេះវាសមហេតុផលថាកាស៊ីណូកាន់តែច្រើន កំពុងផ្ទេរជម្រើសនេះបន្តិចម្តងៗ ដោយផ្ទាល់ទៅកាន់ពិភពស្នូកឃ័រ ។ មិនមែនកាស៊ីណូលេងល្បែងទាំងអស់ បានត្រៀមខ្លួនរួចជាស្រេច ក្នុងការផ្តល់ជូនការដកប្រាក់សម្រាប់ស្នុកឃ័រនោះទេ ដូច្នេះហើយយើងតែងតែណែនាំអ្នកឱ្យសិក្សា លក្ខខណ្ឌនៃកាស៊ីណូដែលបានជ្រើសរើស មុននឹងដាក់ភ្នាល់ជាមួយស្នូកឃ័រ ។ ឥឡូវនេះ កាស៊ីណូល្បែងជាច្រើនកំពុងចាប់ផ្តើម អភិវឌ្ឍយ៉ាងសកម្មនៅតំបន់នេះ ។
រួមទាំងការភ្នាល់ជាច្រើនប្រភេទ នៅក្នុងរបៀបភ្នាល់បន្តផ្ទាល់ ។ ប៉ុន្តែសូមនិយាយភ្លាមៗ អ្នកត្រូវជ្រើសរើសកាស៊ីណូអនឡាញ ត្រឹមត្រូវដោយប្រុងប្រយ័ត្ន ។ នេះគឺដោយសារតែមិនមែនគ្រប់កាស៊ីណូអនឡាញ ទាំងអស់ត្រៀមខ្លួនជាស្រេច ដើម្បីរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ផ្សាយផ្ទាល់ នៅក្នុងពិភពស្នុកឃ័រនោះទេ ។ និងជាពិសេសការផ្សាយបន្តផ្ទាល់ អត្ថប្រយោជន៍ចម្បងគឺភាពអាចរកបាន នៃការភ្នាល់តាមទិសដៅ ដែលត្រូវបានអភិវឌ្ឍយ៉ាងសកម្ម ដោយកាស៊ីណូអនឡាញជាច្រើន ។
អ្នកអាចជ្រើសរើសភ្នាល់ស្នុកឃ័រតាមទម្រង់ផ្សេងៗ
របៀបលេង Snooker វាត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជា ប្រភេទហ្គេមស្នុកឃើប៉ុកបីយែ ដែលពិបាកបំផុតក្នុងពិភពលោក ។ ការភ្នាល់ស្នុកឃ័រនៅលើគេហទំព័រ ufabet អនុញ្ញាតឱ្យមានការភ្នាល់ច្រើនទម្រង់រួមគ្នា ។ អ្នកអាចជ្រើសរើសភ្នាល់ ក្នុងទម្រង់ភ្នាល់ផ្សេងៗដែលអ្នកពេញចិត្ត ។ តើទម្រង់នីមួយៗមានន័យដូចម្តេច? វានឹងត្រូវបានពន្យល់នៅក្នុងប្រធានបទដូចខាងក្រោម៖
1. ភ្នាល់លើស្នុកឃ័រអនឡាញតាមទម្រង់ – កំពុងពេលជ្រើសរើសភ្នាល់នោះ តើភាគីណាជាអ្នកឈ្នះពេលការប្រណាំងចប់ ដោយតម្លៃទឹក ? វានឹងអាស្រ័យលើកម្រិតជំនាញរបស់អ្នក ប្រកួតប្រជែងទាំងពីរខុសគ្នាប៉ុន្មាន ។ ប្រសិនបើអ្នកជ្រើសរើសភ្នាល់លើគូប្រជែងខ្លាំងជាង ហាងឆេង (ODD) នឹងត្រូវបានកាត់បន្ថយ ។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកជ្រើសរើសភ្នាល់លើគូប្រជែងដែលខ្សោយ នោះហាងឆេង (ODD) នឹងខ្ពស់ជាង ។ ចំពោះរបៀបភ្នាល់ស្នូកឃ័រ សូមចុចលើហាងឆេងដែលអ្នកចង់បាន ។
2. ភ្នាល់លើស្នុកឃ័រអនឡាញ ហាងឆេង ឬទម្រង់គ្រាប់ត – គឺជាការភ្នាល់លើចំនួនហាងឆេងក្នុងការប្រកួតមួយ ។ ស្រដៀងនឹងការភ្នាល់បាល់ទាត់ មានតែស្នូកឃ័រទេដែលប្រើចំនួនហ្វ្រេម ក្នុងការសម្រេចចិត្ត ។ ឧទាហរណ៍ គូប្រកួត A ប្រកួតជាមួយគូប្រជែង B ហើយហាងឆេងគឺ 2.5 នោះលទ្ធផលនឹង A វាយ B ដោយ 6:3 ហ្វ្រេម ។ ដូច្នេះហើយ ប្រសិនបើភ្នាល់នៅខាង A នឹងឈ្នះប្រាក់ ។ ដោយសារតែចំនួនស៊ុមខុសគ្នាដោយ 3 ស៊ុម (ពី 6-3=3) ដែលច្រើនជាងហាងឆេងភ្នាល់ ។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ B អ្នកនឹងបាត់បង់លុយព្រោះចំនួនស៊ុមដែល B ទទួលបានគឺ 3 បូកនឹងហាងឆេង 2.5 នឹងមាន 5.5 ដែលតិចជាង A ដែលមាន 6 ដូច្នេះអ្នកនឹងបាត់បង់លុយ ។
3. ភ្នាល់លើស្នុកឃ័រអនឡាញ ទម្រង់ខ្ពស់/ទាប – នៅពេលជ្រើសរើសការភ្នាល់លើ/ក្រោម វាត្រូវបានបែងចែកទៅជា 2 ទម្រង់៖ ការភ្នាល់លើ/ក្រោម នៅពេលការប្រកួតបញ្ចប់ និងការភ្នាល់លើ/ក្រោម លើតែស៊ុម ដែលទាំងពីរត្រូវបានវាយ ។ ទម្រង់មាន របៀបគិតខុសគ្នាបន្តិចបន្តួចដូចខាងក្រោម៖
3.1 ការភ្នាល់លើស/ក្រោម នៅចុងបញ្ចប់នៃការប្រកួត – នេះគឺជាការភ្នាល់លើថាតើ ចំនួនសរុបនៃស៊ុមទាំងសងខាង ខ្ពស់ជាងឬទាបជាងការបញ្ជាក់ ឧទាហរណ៍, អ្នកប្រកួតប្រជែង A ឈ្នះលើ Contestant B ដោយ 5:3 ហ្វ្រេម ។ ដូច្នេះចំនួនស៊ុមនឹងស្មើនឹង 8 ហ្វ្រេម ហើយសន្មតថាគេហទំព័រកំណត់តម្លៃនៅ 7.5 ។ ប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ខ្ពស់ (O7.5) អ្នកនឹងទទួលបានប្រាក់ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ទាប (U7.5) អ្នកនឹងបាត់បង់លុយ ។
3.2 ការភ្នាល់ លើ/ក្រោម – នេះគឺជាការភ្នាល់លើថាតើ ចំណុចរួមរបស់ភាគីទាំងពីរនៅក្នុងស៊ុមនោះលើស ឬស្ថិតនៅក្រោមដែនកំណត់ដែលបានបញ្ជាក់។ ឧទាហរណ៍, អ្នកប្រកួតប្រជែង A ឈ្នះជាមួយ Contestant B ក្នុងស៊ុមទីមួយដោយមាន 53:45 ពិន្ទុ ។ ដូច្នេះចំនួនសរុបនៃពិន្ទុនឹងស្មើនឹង 98 ពិន្ទុ ហើយឧបមាថាគេហទំព័រកំណត់តម្លៃនៅ 101.5 ។ ប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ខ្ពស់ (O101.5)។ អ្នកនឹងបាត់បង់លុយ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ទាប (U101.5) អ្នកនឹងទទួលបានប្រាក់ ។
4. ភ្នាល់លើស្នុកឃ័រអនឡាញ ទម្រង់គូ/សេស – គឺជាការភ្នាល់លើថាតើ ពិន្ទុសរុបនៅចុងបញ្ចប់នៃស៊ុម ឬការប្រកួតគឺគូ ឬសេស ។ ឧទាហរណ៍, អ្នកប្រកួតប្រជែង A ឈ្នះលើអ្នកប្រកួតប្រជែង B ក្នុងស៊ុមទីមួយដោយមាន 80:32 ពិន្ទុ ។ ដូច្នេះចំនួនសរុបនៃពិន្ទុគឺស្មើនឹង 112 ពិន្ទុ ។ ដូច្នេះផលបូកនៃពិន្ទុគឺជាលេខគូ ប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់លើគូ អ្នកនឹងទទួលបានលុយ ។